Sidor

lördag 27 april 2013

Scary movie 5

Var på Scary Movie 5 ikväll. Hade hört en massa dåligt om den, så jag hade inte speciellt höga förväntningar. Men hallåå, de är ju klart att den måste ses! Ända sen Mim och jag satt och gapskrattade, till den första filmen en kväll i vintras, har jag älskat scarymovie filmerna. HAHA xD
Egentligen var femman riktigt dåligt..bra, för den hade ändå sina roliga stunder! Dessutom hade jag de bästa personerna med mej, så det gjorde ju inte kvällen sämre!:)




Nu ska jag slänga mej i sängen. Morgondagens planer är att åka in till stan, för att kolla på FSGM i truppgymnastik. Jag har själv tävlat i trupp i åtta år, men vi slutade med vår grupp förra våren. Det skulle såklart ha varit otroligt kul att köra ett sista år på hemma plan. Men ibland räcker tiden inte till för allt, åtta år är kanske ändå tillräckligt länge. ^^ Det ska i alla fall bli jättekul att se på tävlingarna imorgon.

Godnatt alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar