Sidor

onsdag 29 maj 2013

“As long as there was coffee in the world, how bad could things be?


Kan inte fatta att vi snart har sommarlov? Första året på optima har gått otroligt snabbt. Det kan beskrivas med glädje, skratt, BULLA och många nya vänner.♥  Ångrar inte en sekund att jag valde kosmetolog utbildningen. 

Bilder från första året med KOSM12.

Idag hade vi vår sista kundbetjänings dag för dehär läsåret, hur skönt är inte det? 
Tyvärr är det bara det tyngsta kvar, storstädning av hela salongen och hudvårdsprov är det som gäller imorgon. Förstås ska jag alltid vara en sån tidsoptimist, som tror att jag aldrig behöver ta någon stress över någonting. Jag har förstås inte läst ett ord till provet ännu. Så smart tänkt Lina! Latinska ord om huden är inte precis min starka sida heller...bäst att starta min älskling kaffekokaren så ska allt fixa sig!

Bara tanken på att jag snart sitter på flyget till Italien, gör såklart allt lite lättare. Ska verkligen bli skönt att åka utomlands ett tag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar