Sidor

torsdag 9 maj 2013

I'm back !

Jag har ingen aning om vart min blogg försvann de senaste dagarna.? Har väll haft en hel del att göra antar jag..men nu är jag tillbaka igen! Vad har då hänt under de dagar jag inte har bloggat?
Jag har bl.a. hunnit bli 17 år, blivit firad av helt underbara vänner och även firat Mimmis, broshans och mammas födelsedagar. Igår fyllde också Emilia år, som för tillfället ligger och steeker på någon strand i Turkiet. Hur som helst ett stoort grattis till dej också! :D 

Min praktik period på Emotion har börjat. De flesta är finskspråkiga där, så jag får ju öva på min fina finska. Vilket jag faktiskt tycker att är jätte bra! Alla är jätte snälla där och bryr sig inte om ifall jag säger fel. Det gör ju att jag trivs ännu bättre! (:

En annan kul sak som hänt är ju Vappen, som firades med fina vänner vid Mims villa. Awesome start på våren! (vill ni se bilder från kvällen kan ni ju kolla in domhär bloggarna: MimsMartinaMalinOlivia)
Från och med nu, ska jag försöka uppdatera normalt igen. Ha de bra tillsvidare! (: ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar