Sidor

söndag 23 juni 2013

Jag kunde inte ha blivit gladare!

Aloha. :) I Torsdags kom jag hem från vår tre veckors långa resa runt i Europa. Även om jag längtade efter alla vänner och det var otroligt skönt att komma tillbaka till Finland, blev jag verkligen inte på världens bästa humör när vi steg av båten i Helsingfors... Det ösregnade och var äckligt kallt. Tack för den finska sommaren! Vi ville nog inget annat än att snabbt åka tillbaka till stranden i det varma Kroatien.

Men jag måste vara världens lyckligaste person som har så fina vänner som Mimmi, Malin och Emilia! ♥ När jag kom hem, låg det en ''välkommen hem-present'' till mej på trappan. Mitt dåliga humör blev som bortblåst! Jag kunde inte sluta le och hoppade bokstavligen av glädje! Det var helt sjukt hur mycket jag faktiskt hade saknat mina underbara tjejer. :D 



För att skapa lite Kroatien känsla för mej här hemma hade de köpt lakritsstenar som faktiskt går att äta och många andra fina saker. Dessutom hade de gjort ett kort och ett fint brev/rim text. Dom är helt enkelt för underbara! 
Ikväll ska jag njuta med min stora kopp kaffe och angry birds godis. Det var ändå skönt att komma hem! (: tack tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar