Sidor

onsdag 26 juni 2013

Bilder från i måndags | Fagerudds bulla picknick på bryggan 
Hejsan! Sitter inne i min lilla soffa och myser. Borde kanske gå ut i solen istället, som alla andra smarta solbrända människor. Men nej, just nu lockar en powernap i soffan tusen gånger mer! Jag har börjat sommarjobba på Anjas frisering och det tar på krafterna! (nej skämtar) där trivs jag super bra. Har fått lära mej blanda hårfärger, tvätta hår, svara i telefon, boka in tider och imorgon ska jag få färga ögonfransar och bryn på en egen kund. Förstås städar jag en hel del, men det är ändå lugnt bästa jobbet jag har haft so far! :D nu ska jag slappa klart å se om jag orkar hitta på något annat kul ikväll. Hörs snart! 

5 kommentarer:

  1. Ta o blogga oftare!

    SvaraRadera
  2. har du fått ätstörningar? :/ annars e du super fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej just ätstörningar har jag inte.

      Radera