Sidor

fredag 7 juni 2013



SUMMER PARADISE

Ciao! Nu har det gått sex underbara dagar av resan. Jag flög ner till Italien själv och jag överlevde flyget! (suprisesuprise) När jag landade i Bergamo, var resten av min familj där och väntade på mej. De hade till och med gjort en ''Välkommen till Italien Lina-skylt''. Så välkommen kände jag mej verkligen! Vi njöt av några slappa dagar vid Garda sjön förrän vi körde ner till kusten för att möta den andra familjen från Larsmo som vi åker tillsammans med.

Idag har vi suttit i en äckligt varm husbil hela dagen...men klaga vill jag inte göra. För nu är vi äntligen här i mitt favorit land, Kroatien. Finns det något mer underbart än att kasta sej i det kristallklara vattnet, äta glass på stranden och inte känna någon stress över någonting?
Hoppas ni också har det bra hemma, saknar alla! tusen kramar från Croatia! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar