Sidor

söndag 7 juli 2013

Dagar man bara borde hålla käften


Idag har det varit en heldag ute i solen. Först ett tag på stranden i Assarskär med vännerna och sen ännu mera stek i solstolen hemma på terassen.
Det skulle ju ha varit en helt perfekt söndag om jag kunde tala... Igårkväll var jag lite hes, vilket inte var så konstigt. Men imorsse vaknade jag helt utan röst, fick verkligen inte fram ett ljud! Efter det har jag låtit som en sjuk kråka hela dan. Det har ju varit värsta träningspasset att få fram en mening. tungt på riktigt! XD

De andra är på stranden ikväll igen. Men jag tror jag ska ta något varmt att dricka i ''MY BIG MUG'', knarka halspastiller och kolla någon serie istället. Nu ska jag ha tibaks rösten! Står inte ut med att vara tyst!! 

Egentligen borde jag verkligen inte klaga över småsaker som det här. Det finns många som lever tusen gånger värre. jag och många andra borde lära oss att se folk som har det svårt på riktigt..

3 kommentarer:

  1. förlåt att jag frågar, men du var verkligen blivit smal, nästan sjukligt. är det nån ätstörning bakom eller? vet att detta är känslit.

    SvaraRadera
  2. jaa alltså ja fundera exakt samma sak.du har blivit ruskigt smal ju! e ju orolig för dig <3

    SvaraRadera
  3. Hej. jag ville egentligen inte skriva något av dethär på bloggen, men känner mej tvungen nu när folk börjat fråga..
    Ja jag har gått ner en hel del...men det beror inte på någon typisk ätstörning. Jag vet egentligen inte ens själv helt vad det beror på ännu...men just nu försöker jag gå upp i vikt.

    SvaraRadera