Sidor

lördag 6 juli 2013

Vem behöver en jacuzzi när det finns badkar?

Godmorgon.
Sitter ute i solen, läser mimmis gamla cosmo från 3 mars 2012  och leker att det är en varm fin sommardag. I själva verket blåser det kallt och jag sitter ute med sjuk hals och en röst som inte håller...sommar förkylning, varför!!? Men jag har väll inte rätt och klaga. Har ju redan fått min sommar i kroatien, även om det känns som en evighet sen.
Gårdagen var annars riktigt bra. Det började med att jag fick bortklippt mina nötta toppar och några "hårolje-kapslar" gratis från jobbet. Tusen tack för det! :)
Kvällen fortsatte sen med ett långt  bad på mims terass. Och sen vidare till jannes. Jag måste vara en av de få som inte ens var nära stan för att höra TOTO s musik på sportplan, men jag är ändå nöjd med en skön kväll. :)
Ha de bra, CIAO! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar