Sidor

lördag 20 juli 2013

Godmorgon. :) testar att blogga från Ipad'en idag. Igår hade jag min sista arbetsdag på Anjas frisering. Kommer faktiskt sakna stället lite. Jag hade jätte bra arbetskamrater och jag fick lära massor om frisöryrket under tiden jag var där och träffa en massa nya glada personer varje dag, som alla har något kul att berätta. En sak är säker, jag vill absolut ha ett yrke där jag får träffa människor i framtiden. Kan inget annat än att vara glad över att ha fått sommarjobba där. Vem vet jag kanske gör som faster och min kusin och jobbar som frisör på en frisörsalong i Larsmo. (haha, nej i Larsmo har ja inga planer att stanna hela livet. Vill se världen först. ^^) Jag började jobba direkt efter att vi kom hem från resan, så de är alltså redan 4 veckor sen! Det är helt sjukt hur snabbt tiden går.
nu tar jag sommarlov, lagom till jakobsdagar. Ska njuta fullt ut av de sista veckorna före skolan börjar! :D

Ni får två bilder från igår kväll. Först skulle mim komma hit en liten stund, som sen blev till många timmar. Talade å skrattade åt en massa skit. XD Därför blev det ganska sent, förrän vi drog till attes för att träffa alla andra. Det var en riktigt lugn och bra fredag iaf! :)


3 kommentarer: