Sidor

tisdag 30 juli 2013

Jakobsdagar 2013

Som jag lovat,ska jag nu publicera några bilder från veckan som gått. Tyvärr hade jag inte med kameran på kvällarna då det var som bäst, så inga bilder från fredag och lördag kväll. Hoppas ni överlever.
enjoy en stoor bildbomb!

Onsdag - njöt av en god lunch i solen på fredrika med tjejerna! 



 Torsdag- Petter 
Martina kom med oss på petters koncert, vilket var jätte kul! Var så längesen jag gjort något tillsammans med henne! :D

Han e KING !


Eye-N-I och Petter 
Jaa de e klart man blir sådär glad av en bild med petter! XD
Fredag 
Började dagen med brunch med släkten. Annika hade tagit dit Dennis Rönngård som överrasknings underhållning.  ^^ Vilken otrolig röst han har alltså! :D
Såg mina snygga vänner Emilia (längst till höger) och Johannes dansa! Så duktiga!

Har som sagt inga bilder från fredag och lördag kväll. Ni får helt enkelt använda er fantasi till det. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar