Sidor

onsdag 28 augusti 2013

Glad idag! :)



Hej på er! 
Som jag lovade i ett tidigare inlägg så blev jag frisk idag, precis lagom till fotvårds lektionerna..Great.! Men för att vara ärlig så var det inte alls så tråkigt som de brukar vara. Vi fick lära oss använda "borr" till att förkorta naglar, ta bort nagellack, slipa bort förhordnader o.s.v. Allt gick mycket smidigare och det blev nästan rent av roligt. Kanske var det för att jag var ivrig att göra något praktiskt igen, efter att jag haft döds tråkigt här hemma i några dagar. Vad vet jag...? jag har i alla fall haft en riktigt bra dag hittills. 
Nu ska jag slänga mig i soffan med mammas IPad och en stor kopp kaffe. Bara ta det lugnt och spela lite candycrush. XD 
Ikväll blir det staden för att träffa lite folk och kolla in vad spotlight har att erbjuda iår. (för er som inte är härifrån så kan jag berätta att spotlight är ett evenemang i jakobstad, då affärerna är öppna hela kvällen. I samband med det ordnas även modeshower,dansuppvisnigar och många andra program.)
Hoppas vi ses där! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar