Sidor

tisdag 27 augusti 2013

Har gått och blivit sjuk...fryser o. kokar om vartannat med hemsk huvudverk! Usch har inte tid med nått sånt nu! Missar så mycket kul av make-up kursen i skolan...med min otroliga tur är det självklart att jag blir sjuk när vi gör dom roliga praktiska sakerna. Kan nästan lova att jag är 100 % frisk på onsdag när vi har fotvård, som jag verkligen INTE gillar!
Gårdagens ända höjdpunkt var när strandis hade grädd-bullen jag varit sugen på hela dagen! En sån liten sak förgyllde min annars sjukt tråkiga dag. Ibland kan jag faktiskt älska strandcamping. 


Idag har jag mått lite bättre och skulle troligen ha klarat av skolan, men eftersom vi har kundbetjäning idag var det kanske ett smartare val att stanna hemma en dag till. Sängen och Vampire Diaries är det som gäller för mej! 
Hoppas ni får en lite roligare dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar