Sidor

måndag 5 augusti 2013

MONDAY MORNING

Gomorron! Vaknade precis till sista veckan av sommarlovet, guud va snabbt sommaren har gått... Men faktiskt känns det som att jag har hunnit göra en massa kul och även njutit fullt ut. Så att börja skolan och studera något jag verkligen tycker om känns inte helt omöjligt.

Helgen har också varit riktigt bra. Lördagens roadtrip till PowerPark med Malin och Toni var hur rolig som helst! Det har aldrig varit konstigt att hitta på saker tillsammans med dem och det blev det inte nu heller. Inte ens efter att bara ha varit vi tre i över 10 timmar! Ni är bra ni! ^^
Igår åkte jag ut med familjen till vår villa vid havet. Läste i en gammal ''logg-bok'' och kom fram till att jag inte varit där på 3 år!! Jag hade helt glömt bort hur mycket jag gillar stället. Det var konstigt nog skönt att slippa ut på havet ett tag, bara glömma all stress och leva i nuet. :)

Nu måste jag ut i solen ! Ha en bra måndag! 

4 kommentarer:

  1. har du eller har du haft anorexia?

    SvaraRadera
    Svar
    1. håller med, på den här bilden ser du faktiskt sjukligt smal ut. inget illa menat med det. skulle göra vad som helst för att få va lika smal, ta hand om dej Lina <3

      Radera
  2. Aaaaaaaaa. Jag vill ha sex med dig. ;)

    SvaraRadera