Sidor

tisdag 3 september 2013

Tisdag sovmorgon.

Godmorgon. Vaknade precis, känslan att vakna utan alarm och vara helt utvilad en tisdagsmorgon e ju inte helt dålig. Vi har kundbetjäning i skolan. Vilket betyder att vi börjar först klockan tolv och gör behandlingar till klockan åtta på kvällen. Så ring och boka in en tid nu, mer info om priser finns på optimas hemsida. (optimaedu.fi)

Annars blev helgen inte alls som jag tänkt mej..medan alla andra var ute och festade på venetziansk, låg jag hemma halvdöd i soffan..blev sjuk igen!! Jätte kul...

Igår svängde humöret. Jag fick ett jobberbjudande som jag absolut inte kunde tacka nej till. Det gjorde verkligen min dag! Berättar mer på fredag när allt är helt klart. EXCITED! :D

bild från i somras. Har inga andra på Ipaden just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar